لحظات خوش تفنگداران انگليسي

يزدفردا :در حالي كه توني‌بلر نخست‌وزير انگليس از مصاحبه‌هاي تلويزيوني تفنگداران بريتانيا در ايران خشمگين است، جديدترين تصاوير حاكي از وضعيت ايده‌آل و رضايت‌آميز نظاميان است.


به گزارش خبرگزاري فارس، در جديدترين تصاويري كه خبرگزاري فارس لحظاتي پيش منتشر كرد، تفنگداران بازداشت شده انگليسي همگي در يك سالن پذيرايي در حال تفريح و گذران اوقات فراغت هستند و در حالي كه به گفتگو با يكديگر مشغولند، از خوردن ميوه و قهوه و يا بازي شطرنج لذت مي‌برند.
به نظر مي‌رسد اين تفنگداران از اينكه به جاي انجام ماموريت در شرايط سخت خليج فارس با استفاده از رأفت اسلامي ايرانيان، در شرايط مساعدي اوقات خود را مي‌گذرانند، رضايت دارند.
 


15 تفنگدار انگليسي از جمله دو تن از فرماندهان آنها در چند مصاحبه تلويزيوني صريحاً گفتند كه به آب‌هاي سرزميني ايران تجاوز كرده‌اند و از اين بابت از ملت ايران عذرخواهي مي‌كنند.
اين تفنگداران همچنين با بيان اينكه «خشم وعصبانيت ملت ايران را از اقدام خود درك مي‌كنند» به دولت لندن توصيه كردند كه از ادعاي خود دست بكشد و از ايران عذرخواهي رسمي كند.
معاون اول رئيس‌جمهور صبح امروز در واكنش به اظهار نسنجيده توني بلر تاكيد كرد كه مساله تفنگداران با جوسازي انگليس نمي‌تواند به زودي حل و فصل شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا